Trenuleţe pentru toţi :: TRENnet

Forumul pasionaţilor de trenuleţe

Neautentificat.

#1 23.08.2006 03:43:53

LocoTT
Membru
Înregistrat: 23.08.2006

Digitalul in modelismul feroviar

Sper sa nu se supere cineva ca deschid acest subiect, mai ales ca sunt si incepator in era   modelismului feroviar digital, insa sper ca informatiile pe care le vom posta aici fiecare sa ne fie de folos si nu numai noua ci si celorlalti care inca nu au descoperit acest forum.

Putin, putin despre digital am mai citit pe internet, pe site-ul piko si pe site-ul lenz.de. Cele mai multe informatii le-am gasit pe site-ul de la lenz, desi am ramas cu cateva nedumeriri cum ar fi:

- acele parti digitale care fac ca machetele sa mearga in format digital sunt universale pt toate scarile, deoarece poate as dori sa optez pt o asemenea varianta pe TT, insa din lipsa de produse in viitor sa pot folosi aceleasi parti si la scara H0.

- alta nedumerire ar fi aceea legata de partea digitala care se monteaza la locomotiva. Decodoarele facute de Piko le pot monta si pe o alta locomotiva facuta de alta firma, tillig spre exemplu sau merg doar piko cu piko ?

- kitul de baza digital de la piko de mai jos l-as putea folosi si la cele 2 locomotive TT pe care le aveti pe site si eventual la modele de la tillig daca as gasi pe undeva, deoarece pe site-ul piko.de la scara este trecut doar H0 si n-as vrea sa apara cine stie ce diferenta de tensiuni si sa iasa fum din locomotive din transformatorul de priza si statia digitala?

http://www.piko.de/produkt_db/check.php … p;id=55011

Editat ultima oară de LocoTT (23.08.2006 03:58:35)

#2 23.08.2006 14:50:42

catalois
Administrator
Înregistrat: 01.08.2006

Re: Digitalul in modelismul feroviar

Salut,